Historie Odkazy Redakce Fórum

Doom 3 pevně na 60fps

23. října 2003, 16:17; autor: G4ndy
V ID softu se rozhodli po předchozích zkušenostech s Quakem 3 zamknout množství snímků za sekundu (fps) kterou engine vyrenderuje. Nejen v Quake 3 se totiž dají některé extra fígle provést jen s určitým fps, čemuž se chtěli nyní autoři vyvarovat. Všichni hráči velice očekávaného Dooma 3 si tak budou alespoň teoreticky rovni. I když vám hra poběží na nějakých 100 fps (což na současných sestavách asi hrozit nebude:) ) engine vyrenderuje pouze 60 snímků a místo oněch přebývajících 40 pošle identické.

Vložte nový komentář ke článku


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Budiž.