Historie Odkazy Redakce Fórum

Recenze her na PC

# A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X YZ | Vše
řazení abc | datum | hodnocení | autor:

Age of Wonders

Jistě jste už někdy slyšeli o hře Warlords docela povedené tahové strategii z fantasy prostředí. Warlordi byli poměrně originální a hratelné už od prvního dílu. Po technické stránce však zaostávaly za zbytkem světa. Toho si zřejmě všimli lidé z New World Computingu a vydali své dílko okořeněné světem Might and Magicku, Heroes.
G4ndy 24. září 2004, 15:15

Age of Wonders 2: Shadow Magic

Tým Triumph slavil první triumf už s původními AoW, vynikající fantasy tahovkou, která světu ukázala že není všechno HOMAM co se třpytí. Ba co víc AoW je na tom stále i s odstupem času lépe než celá série Herosesů. Jak potom obyčejný hráč přijde ke druhému dílu, a ještě lépe, k datadisku pro druhý díl?
G4ndy 20. září 2003, 13:50

Aliens versus Predator

Když sem poprvé spustil tuhle perfektní hru a zahrál si mariňáckou kampaň, byl sem doslova šokován. Šok my způsobil zlomyslný vetřelec, který se na mě usmál, respektive zasyčel. Zbytek mého hraní se nesl v podobném duchu. AVP je 3D akce jako řemen s neuvěřitelnou atmosférou. Právě s tou atmosférou, která táhne všechny fanoušky k dokonalému kultovnímu hororu vetřelec. H. R. Giger, umělec, který dal vetřelcovi tvar, je vskutku génius, dokáže bez problémů ztvárnit ty nejhorší lidské noční můry.
G4ndy 24. září 2004, 15:16

Arx Fatalis

Již dlouhou dobu jsem si nezahrál nějaký pořádný dungeon nesoucí se v duchu starých dobrých časů. A právě proto jsem byl víc než mile překvapen, když mou cestu konečně zkřížilo věhlasné RPG Arx Fatalis. Ne že by se jednalo o nějaký veskrze staromódní počin, nicméně, ani autoři sami se netajili svou inspirací ve starých dílech zaniknuvšího studia Looking Glass, autorů prvních dvou Thiefů, System Shocků a mnoha dalších kvalitních her. Studnicí nápadů, ze které bylo při tvorbě Arxu hojně čerpáno, se totiž stala právě Looking Glassí dvoudílná série Ultima Underworld (dále jen UU), jejíž první a v zápětí i druhý díl zazářil koncem roku 1992 (v roce 1997 pak vyšla předělávka jedničky na Play Station - dnes se jedná o velkou sběratelskou raritu). Klasické krokovací dungeony byly v době vydání UU velmi populární, UU ale jako jedna z prvních v žánru předvedla svobodu pohybu ve 3D - a to velmi úspěšně.
G4ndy 18. dubna 2005, 15:31

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Budiž.