Historie Odkazy Redakce Fórum

Recenze her na PC

# A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X YZ | Vše
řazení abc | datum | hodnocení | autor:

Rise of the Dragon

Byl to úplně normální den r 2056 v Los Angels, chvílema sem se zaposlouchával do pouličního hukotu někde tam dole, chvílema sem jen tak koukal do stropu a přemýšlel o svym životě. Při všech těch vzpomínkách mi bylo jasný jen jedno - lehkej teda rozhodně není a ani nikdy moc nebyl.
G4ndy 24. září 2004, 15:21

Red Faction

RF, hra která měla pokořit Half-Life. Mohlo to být, jak blízko tomu lidé z Volition byli a přece jen se nechali strhnout Play Stationovskými požadavky: hra musí být alibistická, nesmíme nikoho urazit, nejlépe aby neměla žádný nebo doplňkový příběh. A přesně tak RF vypadá. Perfektní engine, kterému se nedostalo tolik prostoru kolik si zasloužil, dokáže skvělým způsobem propočítávat deformace v reálném čase. V mapách si můžete vytvořit tunel či prostřílet zeď, nejedná se při tom o žádné předdefinované sekvence, vše vytváří přímo samotný engine.
G4ndy 27. srpna 2003, 22:14

Return to Castle Wolfenstein

Ještě než tu bude černý kůň ID nový Doom, rozhodli se vydat tihle "průkopníci" na poli 3D akčních stříleček pokračování starého dobrého volfíka. K účelům hry posloužil Quake3 engine, který se sice moc nehodí pro rozsáhlejší mapy, ale i tak se podařilo schopným mapperům tuto Achylovu patu high-tech enginu zamaskovat. Hned dva nezávislé týmy Gray Matter (single) a Nerve (multiplayer) se postarali jednak o velké výrobní náklady a také o to, že se RCTW nestal propadákem, což by mohlo image ID hodně poškodit hlavně před chystaným novým Doomem.
G4ndy 27. srpna 2003, 22:11

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Budiž.