Hlavní zbraní RPG je propracovaný příběh. Ovšem termín propracovaný příběh pojali tvůrci skutečně extrémně, to co předvádí BGT je něco nevídaného a výjimečného, byť narazíte jen na tři nové questy, zaručuju vám, že se ani chvíli nebudete nudit a díky celkové tuhosti nepřátel a později i logických úkolů BGT jen tak nezdoláte.

První Quest je spíše rozehřívacím kolem v ledových jeskyních někde v neznámu, kam vás za trest pošle jeden naštvaný čaroděj. Další vlkodlačí quest je o něco rozsáhlejší a tužší, týká se hledání vraku Balduranovy lodi a jeho cenného deníku. Ostrov kde se tento vrak nachazí obývají ne náhodou lidé a vlkodlaci, kteří na ně pochopitelně neustále útočí. Tato část se mi opravdu hodně líbila, prostě paravé dračí doupě, hlavně ta konspirativní bombastická perlička na konci překvapí nejednoho hráče.

Další a největší část BGT je obsazena rozsáhlým úkolem v Durgalově věži, která je plná měňavců. Ti se vydávají za členy rodiny údajně dávno zesnulého šíleného trpaslíka, který nechal svou věž v záchfatech xenofobie mimo jiné zaplnit pastmi a hlavolamy. Jinými slovy pravý ráj pro to pravé kobkaření a přepínaní páček mechanismů.

Co dodat ? To co se v BG jen naťukávalo, je zde k vidění na každém rohu.