HistorieÚvodnikOdkazy

Blog


Úvodník z 10. čísla Criticallu

1 dubna, 2004, G4ndy Žádné komentáře

Vítejte u jubilejního – desátého čísla diskmagu Criticall!! I když tomu sám nedokážu uvěřit, Criticall se objevil již desetkrát víceméně 🙂 pravidelně na CD/DVD příloze časopisu LEVEL v sekci od čtenářů. Přežil tak již více jak deset děravých uzávěrek a nespočet málem prdlých nervů.:)

Desítka je dozajista malé číslo, ale na poli autorské tvorby která se pravidelně vyskytuje na Levelovém CD už něco přece jen znamená. Zdali je to znamení dobré nebo špatné to dnes ještě nedokážu s určitostí říci. Byly časy kdy jsem si říkal že udělám tak prvních pět čísel a půjdu od toho, pak jsem ale naverboval pár kamarádů a na svá bedra naložil o trochu více zodpovědnosti… Už se nedalo jednoduše přestat! Článků do měsíce vznikalo hodně a budoucnost se tvářila velmi růžově. Konec konců tento stav, tedy až na ten počet článků:), v Criticallu panuje do dnes. Chtěl bych tedy poděkovat celé redakci za to jakou skvělou práci odvádí a odváděla, a vám čtenářům za vaší nehasnoucí přízeň v dobrém i ve zlém.


Datadisk ke Call of Duty

26 března, 2004, G4ndy Žádné komentáře

Přídavek k této překvapivě kvalitní 3D střílečce z prostředí druhé světové války ponese název United Offensive a o jeho přípravu se tentokrát nestarají přeběhlíci v Infinity Ward ale spoluautoři posledního Wolfensteinu – Gray Matter Studios. Jsem zvědavý zdali se toto dílko povede, neb lidé z Infinity Ward svého času utekli z Elektronics Arts právě kvůli tomu, že je tam nutili dělat přídavky k jejich předchozímu dílku – populárnímu Medal of Honoru. :))


Metal Gear Solid: Twin Snakes v Evropě již za dva dny!

24 března, 2004, G4ndy Žádné komentáře

Dlouho očekávaný exkluzivní Game Cube remake asi nejlepší hry pro Play Station 1 si po hektické japonské premiéře brousí zuby i na evropské trhy. Český distributor Conquest podle novinek na svých stránkách věnovaných GC vydá MGS stejně jako zbytek našeho kontinetu 26.3.


Nové screeny z Thiefa 3

19 března, 2004, G4ndy Žádné komentáře

Se včera objevily na jeho oficiální stránce a je na nich evidentně znát že toto pokračování kultovní sneaker série vypadá krátce před vydáním velmi dobře. Unreal 2 engine obohacený o stínohru z Ion Stormu nás pravděpodobně, až na velké hw nároky :), nezklame. Jak tomu bude s hratelností a ostatními faktory, které hrají skutečnou roli? – Tak na tuhle otázku bych znal odpověď mnohem raději. 🙂


Právě vychází Criticall #9!

14 března, 2004, G4ndy Žádné komentáře

A spolu s ním jsem si nemohl odpustit uploadovat všechny články v něm vyskytlé na net. Přečíst si tak můžete čtyři Jaxxovi Recenze na Fifu 2004, Gran Turismo, Max Payne 2, Simcity 4. Dále pak mé dlouhé pění chvály na playstationovské RPG Valkyrie Profile a Masterovu recku na film Underworld.


YWAM – update celých stránek

12 března, 2004, G4ndy Žádné komentáře

Moje milovaná Janika-chan převlékla celé své stránky, věnující se překladu mangy Your Wings Are Mine, do nového, značně přehlednějšího modrého designu. Podívejte se sami na janika.wz.cz.


Tenchu se připlížil na Xbox

12 března, 2004, G4ndy Žádné komentáře

Tato velmi populární PlayStationovská third person stealth akce byla nedávno portována ze své mateřské platformy na Xbox. Tenchu: Return from Darkness, jak se toto dílko jmenuje, je ve skutečnosti nepatrně vylepšeným třetím dílem Tenchu série, který se na PS2 zval Wrath of Heaven. Všichni plížilové kteří preferují zabíjení ze zálohy tak mohou jásat, ale ne tolik, neb této předělávce zůstaly všechny neduhy PS2 verze mezi než patří slabá umělá inteligence protivníků a špatná kamera. Navíc přibyly kvalitnější textury a pár nových detailnějších úrovní které odpovídají technologické převaze Xboxu. Více se dozvíte v recenzi na IGN, kde jí ohodnotili 7/10.