HistorieÚvodnikOdkazy

Blog


Criticall #5

20 září, 2003, G4ndy Žádné komentáře

Criticall #5 je již na cestě, a my jsme se rozhodli přinést vám již nyní, ve značném předstihu před offline verzí pro časopis Level materiál v ní obsažený. Přečíst si tak můžete recenze na Warcraft 3: Frozen Throne, The Thing, Age of Wonders: Shadow Magic, SEGA Marine Fishing, Kutar, Earth 2140 a Starcraft.


Gorky Zero – Beyond Honor

20 září, 2003, G4ndy Žádné komentáře

Již dlouhou dobu je ve vývoji pokračování překvapivě kvalitní polské tahové strategie Gorky 17. V horkém druhém díle vám již nebude svěřena skupinka vojáků, nýbrž pouze jeden dobře známý veterán z prvního dílu (Cole Sulivan), jehož úkolem bude vyšetření divných událostí na Ukrajině. Děj se bude odehrávat několik let před samotným prvním dílem, ve kterém nebylo nouze o skvěle zpracované tahové souboje s nejrůznějšími zmutovanými obludami. Lidé ze studia Metropolis se nechali do druhého Gorkyho silně inspirovat populárními stealth akcemi jako Metal Gear Solid, dali sbohem tahovému systému a převedli vše do reálného času a 3D grafiky. Silnou zbraní na jejich straně bude dozajista příběh zpracovaný populárním polským sci-fi autorem Rafalem Ziemkiewiczem, který měl prsty již v prvním díle. Proto se ptám, stačí Rafal na Hideo Kojimu, člověka zodpovědného za do nebe vyzdvihovanou sérii Metal Gear? Kdo ví, třeba nakonec Poláci vypálí Japoncům rybník 🙂 Gorky Zero bude distribuován Jowoodem a to i v USA, takže po finanční stránce je doufejme dostatečně zajištěn 🙂


Silent Hill do kin

19 září, 2003, G4ndy Žádné komentáře

Konami včera potvrdilo započatí prací na filmovém zpracování tohoto výjimečného survival hororu. Populární konzolové série Silent Hill, která se letos dočkala již třetího dílu, se celosvětově prodalo doposud přes 4 milióny kusů. Není proto divu že si autoři v Konami začali brousit zuby na Hollywood, a pokusit se na poli filmů zaznamenat minimálně podobný úspěch jako konkurenční Capcom s Resident Evilem. O adaptaci se postará studio David Films, producentem tohoto filmu je Samuel Hadina (True Romance, Spider, Brotherhood of the Wolf). Konami bude dále dohlížet především na konstrukci příběhu a charakterů, takže bychom se měli ve výsledku dočkat titulu s obstojnou kvalitou 🙂


Black & White pro PSX?

18 září, 2003, G4ndy Žádné komentáře

Všichni jistě znáte tuto populární a zatím poslední hru od týmu Petera Molyneuxe. Na platformě PC slavil B&W docela slušný prodejní úspěch, není se proto čemu divit když se před lety rozhodli autoři pro porotování této božské strategie s prvky tamagochi na konzole. Ono slůvko před lety je na místě neboť jsme se zatím nedočkali jiné verze než té původní (spolu s datadiskem) na PC a Macintoshe. Osudy ostatních verzí byly o poznání horší: verze pro Dreamcast byla zrušená prakticky ihned po oznámení prací, verze pro Play Station 2, Game Boy Color a Game Cube taktéž museli ustoupit před verzí pro Xbox (Black & White: Next Generation), na které se snad stále pracuje. Zatím nejdéle vyvíjená je verze pro Play Station 1, která měla vyjít již v roce 2002, ovšem jak to tak vypadá byla také nejspíše zrušena 🙂


Demo na Dino Crisis 2?!

16 září, 2003, Blick Žádné komentáře

Je to divné, ale je to tak. Snad rok po vydání plné hry vychází demo na tento klon Resident Evila s dinosaury od Capcomu. Demoverze je 365MB velká a jak už jistě tušíte, je to plná verze, pouze s časovým limitem. Zbavit se toho limitu můžete tak, že zakoupíte sériové číslo. Je to opravdu zajímavý krok, protože Dino Crisis 2 už na dnešní dobu není moc kvalitní hra (navíc je HODNĚ krátká), ovšem takhle si jí možná ještě někdo koupí. I když nějak tuším, že většina lidí použije nějaký keymaker :). Stahovat demo můžete například z Gamer’s Hell.


Konečně – editor map pro Vietcong!!!

14 září, 2003, Blick Žádné komentáře

Tak jsme se dočkali – nedlouho po tom, co Pterodon vydal novou mapu Indian Country, vydává také samotný editor map (zatím pouze betaverzi), což mimo jiného znamená, že už se nebudeme muset omezovat pouze na několik málo map obsažených v původní verzi Vietcongu. K editoru je k dispozici ve zvláštním souboru dokumentace. Pterodoni navíc pracují na nových stránkách www.pterodon.com, kde by měla být celá sekce věnující se tvorbě map. Stránky by měly být dokončeny do konce září.


Rozhovor s Warrenem Spectorem

14 září, 2003, G4ndy Žádné komentáře

Zpravodajský server IGN přinesl během minulého týdne poměrně rozsáhlé interview s jednou z ústředních osobností herního světa – Warrenem Spectorem, autorem kultovních klasik jako Ultima Underworld 1 a 2, System Shock, Thief (na něm moc velký podíl neměl) a především dobře se prodávajícího Deusu-ex. Řeč nemohla být o ničem jiném než o současné a budoucí herní scéně. Warren vyjádřil nevídanou spokojenost se směrem kterým se hry ubírají, neustále zmiňoval gigantický úspěch GTA, který dokázal že je zájem o hry ve kterých dostane hráč naprostou svobodu. Zmínil se také o důvodech neúspěchu Thiefů, prý na ně tehdá nebyli hráči dostatečně připraveni, zato s Deusem-ex již konečně vytipoval tu správnou dobu. Se svým týmem nechce dělat hry pro děti nýbrž pro dospělé, a to i za cenu nižších zisků, stačí mu pouze tolik prodaných kopií aby Eidos souhlasil s financováním dalších produktů. Pokud umíte trochu anglicky určitě si tento vynikající rozhovor přečtěte.